tisdag 2 augusti 2011

DDST - Det deprimerande serieträsket

Arbetslös och back to bloggandet.

Sa upp mig för 1 vecka och 6 dagar sedan. Knacka-dörr-grejjen fungerade inte längre. Inget illa. Jobbet var sjukt trevligt. Men man har lite andra saker som man måste prioritera.
   Bandet är back-on-track. Alla har gjort sina jorden-runt resor förutom jag. Så nu kör vi för fulla muggar. Vi har 10 låtar inspelade som vi arbetar på. Snart börjar vi släppa några.

Hur som helst. Vad ska man göra när man inte har något att göra? Jo, man kan till exempel se 45 avsnitt av


Och 24 avsnitt ...


eller 47 avsnitt av


slutligen 31 avsnitt av The Shield.


Jag har alltså hunnit med 147 jävla serieavsnitt på snart 2 veckor. Det är ungefär 98 timmar, vilket motsvarar 4 dygn konstant serie-tittande.

Det som irriterar mig mest e inte att jag slösat bort nästan en vecka av mitt liv, utan att jag hunnit ikapp serierna. Så nu dröjer det ett jävla tag innan det kommer nya avsnitt.

Skjut mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar