tisdag 26 april 2011

Nu kör vi igen!

Bloggfan har ju legat nere ett tag. Har väl inte hänt tillräckligt med intressanta saker värda att nämna, så jag har inte varit så aktiv som jag borde. Eller så har jag helt enkelt varit lat och ägnat mig åt andra grejjer.
Men, imorgon ska jag på arbetsintervju på ett väktarbolag. Har suttit i en vecka och slipat på vad jag ska säga om  intervjuaren frågar: "Nämn 3 av dina dåliga egenskaper".

Jag bad Emelie skriva ner mina dåliga egenskaper på en lapp:

"Envis"
"Lite för bestämd"
"Stänger in sig i sin egen värld ibland"
"Glömsk ibland"

Igår var jag och Emelie ute i solen hela dagen. Jag lurade bort henne till Andra Långgatan där vi skulle gå och ta en middag. Jag sa att vi skulle till en "resturang" som var jättefin och billig. Medveten om att Emelie ogärna äter på pizzerior var jag tvungen att dra denna lögn för att få henne att följa med självmant.
När vi väl kom till "resturang" Pizzeria Dante's så avslöjades min lögn. Men vi gick in i alla fall och blev båda riiiktigt nöjda. Har ni någon gång vägarna förbi, så gå in och beställ Göteborgs bästa pizza!

Köpte ett par löparskor igår och var på min första springtur på jag vet inte hur länge. Sprang 3.5 kilometer. Kändes riktigt bra. Dock inte lika skönt dagen efter.

Champions League-fotboll för hela slanten nu!

So long

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar