torsdag 7 april 2011

Tristessen börjar lägga sig

Hade ju som bekant vansinnigt jävla tråkigt ett tag under tiden då jag var ledig mycket på förra jobbet. Jag klagade jämt på hur allt var så hopplöst och hur jag spelade fotbollsspel och skjutspel hela dagarna.

Nu har jag inte lirat fotboll eller skjutspel på någon månad. Jag antar att det börjar bli lite mer händelserikt i vardagen nu.

Har varit riktigt dålig på o hålla igång bloggen på sistone. Har väl helt enkelt haft för mycket annat att tänka på. Men här gör jag en liten "sammanfattning" istället.


Här e en bild på min älskling. Minns inte när jag tog den. Antagligen den 25 mars när hon gjorde lite födelsedagsmys åt mig.






Lånade min brorsas SAAB häromdagen. Frågan e vilken som var hans. (Notera att det står 3 på raken utanför hans dörr.)


Den tar inte emot någonstans. Jag lyckades hitta en sjuk tyngdpunkt i gitarren som gjorde att den kunde balansera såhär. Fråga mig inte vad den gör inne på toaletten.



Emelie klagar alltid på att jag ALLTID bara tar upp de dåliga sakerna hon gör. Här är en bild jag tog när hon hade diskat vårat senaste diskberg. Duktig flicka :)



En liten mysig munsbit jag gjorde häromdagen. En kycklingfilé med vitlök och rosmarin. Salt o peppar o lite basilika på det. Öste på med olivolja. Serverade med pasta. Riktigt gott!



Jag och Emelie var på IKEA häromdagen. Då fick jag syn på detta och sa till min älskling: "Här har vi ju ett täcke till dig"
(Notera att skynket är typ 10 meter högt och 5-6 meter brett) Hihi.


Gjorde ett litet gig med 3/4 av mitt band på ett mysigt café vid namn "Café Chao" beläget vid Stigbergstorget 8. Vi bjöd på lite nya fina låtar som jag och Mattias (han den fule fan i mitten) skrivit. Låtarna är alltså så purfärska att vi inte börjat repa dom med Midlight ännu. De ni! Snacka om exklusivt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar