fredag 1 april 2011

1 April

Yeah, nu är det dags att skämta sönder tillvaron för Emelie och andra i min umgängeskrets. Det blir kul. Jag tror inte att de, särksilt Emelie, tar mig särskilt seriöst dock. För henne är det 1 April varje dag. Hon hotade mig för inte så längesedan att hon aldrig mer kunde lita på mig eftersom hon inte visste om jag skojade eller inte.
Jag kanske får lugna mig lite med mitt skämtande.

Hur som helst. Giggade på ett litet café i Majorna ikväll. Det var riktigt trevligt. Jag och Matte körde lite av våra grejjer som vi bland annat har i Midlight. Sebbe med och spelade ägg. Han var nog måttligt road. Men kul var det hur som helst.

Håller på och skriver min blott andra låttext nu, men har fastnat på ett ställe: "Everybody is told: Don't let yourself be controlled. But ignite a spark and my soul is sould."
Får inte ihop melodin.

Aja, godnatt.

1 kommentar: