fredag 6 maj 2011

Ett nytt tidsfördriv

Så nekades man arbete på 118 100. Hade varit otroligt fint att få in en fot där. Eller inte ...
Sitter här i mitt jobbsökande o väntar på att Emelie kommer hem. Efter att ha gått in och läst Eniros kvalifikationskrav fick jag reda på att dom brukar ha ett "skrivhastighetstest". Jag provade.

hej jag heter jonnie och är 21 år gammal jag bor i göteborg och har bott här i hela mitt liv förutom när jag bodde på björkö med det räknas inte. vad gör du. jag tycker om dig om du tycker om mig gillar du mig hehehehehe hahaha jag tycker det är roligt att skriva på tangentbord jag har gjort det i hela mitt liv så det går faktiskt ganska snabbt. vädligt snabbt om jag ska vara helt jävla ärlig fan va bra jag är heheheheheh jag e duktigt på att skriva fort detta tog ungefär 20 sekunder tro det eller ej hehe slå det om ni kan hehe

Så att. Ring om ni vill hitta på något ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar