torsdag 31 mars 2011

Det drar ihop sig.

Träffade en event-kollega på Coop idag. Hon demade Oreo, kexet ni vet. Blå, svart o vit förpackning. Påminner om Ballerina.
Givetvis provade vi på varandras produkter, o fyfan va mumsigt det är med Oreo. Doppa i glas mjöl är en höjdare. Jag köpte en bägare som var designad så att den skulle få plats i mughållaren i bilen. I bägaren låg Oreo-kex i miniatyr. Helt oemotståndliga.

Jag drog till Biltema efter jobbet. När jag klev ur bilen mötte jag en snubbe med en jävla papegoja på axeln. Den hade skitit ner hela hans jacka.

Har repat lite inför morgondagens gig på Café Chao. Jag o Matte tänkte köra lite nyskrivna grejjer, för omväxlings skull. Berba & Dzeko heter vi. Låtarna satt riktigt bra idag. Hoppas vi ses!

Ciaoo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar