tisdag 22 mars 2011

Död

Hade jag inte levt hade jag varit död. Just nu e jag så trött att jag somnar framför datorn. Har blivit väckt en gång redan.
Det sliter på krafterna att stå upp i en timme och vara trevlig mot folk. Det är roligt. Men jobbigt. När man inte haft något att göra på ett tag. 
Så det var en omställning som "hette duga".

Det gick hur som helst bra första dagen på nya jobbet. Mycket bra. Nu är jag varm i kläderna! Är Borås redo för mig? Jag är redo för Borås!

Fyller för övrigt 21 imorgon (Onsdag). Blir nog riktigt kul. Hoppas jag.

Ska slänga mig i bingen nu och bli omedveten i ett par timmar. Emelie bakar tårta hör jag. Jag är förövrigt hennes "kock". Hon drog det skämtet förut. Att hon har två "kockar". Om ni fattar ... Ehum. Det var sådär roligt faktiskt ... lite osmakligt? 

Aja, one love!

//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar