söndag 6 februari 2011

4-4 och vad gör jag?

Hade planerat bort alla krav och måsten för att vara hemma och se på fotboll hela dagen. Det var längesen nu så jag behövde det. Hade särskilt sett fram emot Newcastle - Arsenal. Efter att ha legat i sängen med datorn ett tag kommer Emelie inrusandes o beklagar sig över att hon har det så himla tråkigt. Då, utan att titta på klockan först, föreslår jag att vi åker till Allum och fikar och handlar kläder.
Emelie gillade ideén o vi tog varsinn macka med kaffe på ett café. Sen köpte jag några fina tröjor till Em. Och massor till mig själv. När vi kommer hem igen slår det mig att matchen jag väntat i flera dagar på redan är färdigspelad. Jag surfar in på nätet för att kolla hur den gick. Det visar sig att det blivit 8 mål (extremt mycket), slagits rekord och allt möjligt.

Gissa vad jag ångrar

1 kommentar: