fredag 4 februari 2011

Känslan blir påtaglig ...

Slutade nyss jobbet. Har åkt hem för o hälsa på morsan lite (som bor 200 meter från där jag arbetar). Det verkar som att hon e ute o går med några hundar ... i det här skitvädret. Jag kanske skulle tänkt efter en gång extra innan jag skaffade mig en egen byracka. Höhö.
    Hursomhelst. Jag går in i mammas lägenhet och känner en sleten vidrig lukt. Varmt och äcklig är det. Får då se min yngste bror liggandes på soffan. Han bara ligger där o sover, som om det vore hans vanliga säng.

Faktum är att det är mitt fel att han ligger där på soffan och har det allmänt obekvämt och gör rumskänslan vidrig. Jag har snott med mammas 2 sängar hem till mig, och jag lovade att jag skulle komma tillbaka med en av dom. Men det gjorde jag inte.
Så varje gång jag kommer hem till morsan 10.00 på morgon möts jag av detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar