onsdag 23 februari 2011

Lurad

Tänkte "sälja" mina gamla PS3 spel på Gamestop, Allum. Många var relativt nya o inte ens 1 år gamla. Har i samma veva beställt ett nytt spel som släpptes idag. Jag ville köpa det med pengarna från de gamla spelen. Resten av cashen hade jag tänkt köpa möbler för.
Han i kassan stod där o räknade i 10 minuter o tillslut sa han "Då blir det 1200 :- för dom"

Hörde jag rätt? Mina 20 spel som har ett sammanlagt värde av 12-13 000 kronor har sjunkit med 90 %
Det var tamefan en dålig investering.

Som om det inte vore nog med det. Pengarna för spelen kunde bara fås på ett presentkort. Jag blir besviken. Man kan inte gå o handla möbler med ett tv-spelspresentkort. Fan då.

Hur som helst kom jag hem med två nya spel, så egentligen blev jag bara av med 18 spel. Men det hjälper inte mig och min nya tomma lägenhet :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar