lördag 26 februari 2011

Min alldeles egen propagandist

Emelie har börjat propagera för sitt löjliga spel hon är beroende av, och igår utsåg hon sitt offer. Hennes bästa kompis kom över på besök igår. Vi tänkte ha en vanlig hemmakväll framför TVn och Let's Dance ... Trodde jag. En hamburgare och en godispåse senare fick Emelie för sig att visa sin kompis spelet. Det tog 5 minuter, och sedan var Emelies kompis fast. 2 timmar senare satt de där och spelade. Då fick Emelie ideén att turas om. Och sen satt de där i 2 timmar till.

Värt att tillägga är att Emelie jobbat som säljare ett tag. Det är synd att hon inte får betalt för att locka på människor det där spelet, för då hade vi kunnat bli rika inom en snar framtid.

PS. Klockan 01.30 så slutade Emelie och hennes kompis att spela.

PS. Igen. Exakt när jag tryckte på "Publicera inlägg" hör jag det där förbannade spelljudet igen. Emelie har tagit upp den bärbara datorn i sängen. Hon har definitivt abstinens. Min kompis nyss hitkommen från Norge reagerade direkt på ljudet: "Gold Miner?!"

PS. Igen x2 Jag Retade Emelie i hennes spelande, försökte sabba hennes resultat. Då möttes jag av: SLUTA FÖR HELVETE!!!!!
Suck

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar