fredag 11 februari 2011

Emelie's afterwork

Kollat klart på Let's Dance. Helt rätt par åkte ut. "Gratisätaren åkte ut" som en god vän till mig sade.
Vem fan orkar med påklistrade Andreas Weise i rutan?
Hurra!

Emelie är full och ringer mig jättemycket och klagar på att hon mår illa. Vad ska jag göra åt det frågar jag, och när vi inte får ut något av samtalet lägger jag på och ber henne ringa mig när hon är nykter. Själv sitter jag på jobbet.
Här är ett utdrag från vår SMS-konversation som följde strax därefter att jag klickat henne.

Emelie sms 1: "Mår så dåligt a t jag vill dö men mu bara kl4ckar mig. Dålit"

Emelie sms 2: "Hittar inget. Men visst sover på gatan. Du bryr dig ändå inte.."

Emelie sms 3: "Kul att jag dör"

Jonnie sms 1: "Under mattan ligger nyckeln"

Tyst

Hahaha, ibland är du för rolig älskling.

Puss o kram, ring mig sen när du ser detta :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar