tisdag 25 januari 2011

"Du har ett så värdelöst liv"

Sitter sedan några dagar fast på jobbet här på den här jävla ön. Jobbar som personlig assistent åt en kille i rullstol sedan 4 år tillbaka. Det händer en hel del roligt här faktiskt, men det e ingenting jag kan blogga om direkt, så det är därför jag uppdaterat lite dåligt nu över helgen.
   Ser att det är en del sidvisningar på den här bloggen. Vem eller vilka det är som kollar in den vet jag inte, men det är endå mer än vad jag förväntat mig.
Hur som helst. Jag började skriva för att jag lovade min Emelie i nyårslöfte. Hon älskar allt som har med skrivande och bloggar och göra, så jag tänkte att jag kunde göra henne glad. Hon diggar mina blogginlägg.
Trodde att jag skulle vara mindre förtjust, men efter ett tjugotal inlägg finner jag det aningen mer förtjusande.
Sitta här o skriva massa skit liksom, bara för sakens skull. Kul.

Mattias sa till mig just nu "Du har ett sånt värdelöst liv". Ville bara dementera det. Om min blogg framställer mitt liv som såååå värdelöst, har jag kanske misslyckats. Grejen e att de flesta av mina inlägg är postade under en av de segaste veckorna jag har haft på år och dar, så missuppfatta mig inte :D

Hur som helst vet jag inte om Mattias har det så mycket värdefullare. Han har suttit och kollat sönder 3 Mad Men säsonger (ungefär 40-50 avsnitt) på mindre än en vecka ... typ. Det e inte så coolt, va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar