söndag 9 januari 2011

Tottenham VS Anderlecht

Jag möter Mattias i en match på Fifa 11. Han väljer ett hyfsat dominant lag i form av Tottenham. Jag nöjer mig med ett mer anonymt lag. Belgiska Anderlecht.
Matchen börjar bra för min del. Får min mittback utvisad och strax därefter slår en helt ren Luca Modric' in bollen i bortre med ett välplacerat skott i kanten av straffområdet. Tur.
Strax innan paus dundrar jag-vet-inte-vem in bollen efter ett briljant anfall från min sida. Skicklighet.
I andra halvlek gör Luka Modric' ett exakt likadant mål som tidigare. 2-1 till Tottenham. Hyfsat skickligt.
Matchen ser ut att gå förlorad för min del, men man ska aldrig räkna ut mig o Anderlecht! 1 minut innan stopptid lyckas jag med ett extremt vackert anfall där jag-vet-inte-vem är sist på bollen. Matchen går till förlängning.
Mållöst i förlängningen. Vidare till straffar. Jag vann.

Lite ljus i mörkret för min del. nu ska jag iväg o jobba.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar