måndag 31 januari 2011

Andy Carroll klar för Liverpool!

Idag är det sista dagen man kan sälja och köpa spelare för klubbar i de största ligorna i världen. Tranferfönstret är öppet heter det. Det stänger 00.00 inatt.
Flitigast utan tvekan är min favoritklubb Liverpool. Vi säljer våran megastjärna Fernando Torres till Chelsea, en av våra värsta rivaler. Jag tycker det e vidrigt av Torres att gå dit, men bättre att lämna vår klubb än att gnälla sönder våren.
Vi får 500 miljoner för honom och nu har vi värvat en av englands bästa anfallare - Andy Carroll.
Boom!

Jag e så jävla nöjd. Som någon sa "Andy Carroll är bättre än Torres 2 dagar i veckan ... Lördagar och söndagar". (traditionella matchdagar i England)

Utöver Carroll har Liverpool värvat Luiz Suarez från Ajax. En av mina absoluta favoritspelare sedan något år tillbaka. En riktigt drömvärvning. Hoppas nu på att de levererar och stannar i Liverpool i måååånga år!

Som om det inte vore nog. En riktigt lovande mittfältare ryktas också vara på gång. Charlie Adam från Blackpool. 100 mille får vi lägga på honom, men helt klart värd dom pengarna enligt mig.

Aja, kommer väl lite mer intressanta inlägg framöver. Sitter på jobbet nämligen o kan inte blogga om allting.

//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar