söndag 16 januari 2011

Tyst det är i huset ...

Vafan gör jag uppe 03.43? Jag får sån jävla ångest. Å andra sidan har jag haft några sköna matcher på FIFA med Mattias, och det e ju inget man ångrar när man lyckas bättra på sitt sargade självförtroende lite tack vare en del vinster. Jag förlorade också dockt. Matte e en värdig motståndare.
   Mattias har för övrigt börjat lära sig mixa lite nu. He's getting bättre änd bättre.  Mottog en låt med grym potential nyss. Ska ta mig an den så snart jag proddat klart Coral Life (låten som jag lagt upp i bloggen innan).
Har kommit en bit på den och det börjar arta sig. Börjar låta riktigt fint. Lite gitarrpålägg o grejjer imorgon sedan så kanske den också kommer upp här.

Sjukt sugen på att uppträda nu. Tråkigt nog är vår trummis borta i Australien i drygt 1 månad till så det blir ju inget med det på ett tag. Det får bli lite duett-lir på stan istället. Kanske ni ser oss i Nordstan någon gång framöver!

Kan inte låta bli att lägga upp den här bilden på Reubens the Snowdog.


Yeah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar