tisdag 25 januari 2011

Från en skärm till en annan ...

Slutade jobba klockan 10 imorse. Hade bestämt med Emelie att jag skulle hämta henne från jobbet runt 17.00 så därför satte jag mig framför brorsans PS3 ett tag för att låta tiden gå.
Efter ungefär 6 timmar så kommer morsan och säger att jag jobbar imorgon, vilket jag inte alls räknat med. Det betyder att jag måste hem idag, för att sedan åka tillbaka till Björkö imorgon kväll, och sedan åka tillbaka hem till Sävedalen på Torsdag morgon. Något jag fan inte orkar. Så därför löste jag så att jag kan jobba nu ikväll istället, och åka hem imorgon igen, för att inte komma tillbaka förräns på Söndag.

Så efter att ha meddelat den tråkiga nyheten till Emelie, fortsatte jag spela vidare i väntan på jobbet. Så här är jag nu, ytterligare 6 timmar senare, totalt 12. Jag har spelat Call of Duty: Black Ops hela tiden och känner hur ögonen spränger efter att ha suttit bakom en skärm för länge.
Det tragiska är att jag lämnat TV skärmen för att stirra in i datorn jag har med mej på jobbet. Fan, skärpning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar