fredag 21 januari 2011

Reubens förföljer mig

Reubens älskar att vara ute. Det finns nog ingen hund som går igång lika mycket av att få vara ute, som Reubens.
När jag vaknar varje morgon hoppar han upp i sängen och myser lite gran. Men efter ett litet tag tycker han att det får vara nog. Så fort han hör täcket prassla när jag håller på att gå ur sängen, då går han igång på riktigt.
Han blir helt jävla vild. Han vet att vi går raka vägen till dörren när jag tagit på mig mina kläder.

Jag har precis duschat, och går runt med handduk runt höfterna för o göra lite sysslor. Reubens ser att jag inte har mina vanliga kläder på mig, så han förföljer mig vart jag än går. Han vill ständigt kolla om jag tar på mig mina kläder eller inte, för att vara helt säker på att han inte missar mig när jag ska gå ut.
   Eller kanske tror han att jag får för mig att gå ut med bara en handduk?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar