onsdag 12 januari 2011

Vi ska gå ut och bajsa o kissa

Klockan är mitt i natten o det slår mig att jag inte bloggade någonting igår. Mitt nyårslöfte var ju att blogga för min fina flickvän Emelie, och det första hon sa till mig när hon slutat jobbet var "Jonnie utan H ... Du har inte bloggat idag"
Jag vet att jag inte bloggat någonting, men det beror ju på att jag inte har nåt o blogga om. Idag (igår) har det nämligen inte hänt ett skit.
Så detta blir ett inlägg om ingenting, typ.

Det enda anmärkningsvärda hittils som hänt är att jag nu börjat ombetona frasen "Vi ska gå ut och bajsa o kissa" som jag säger till min hund när vi närmar oss ytterdörren. Innan har frasen ekat av slentrian och tristess, men nu piffar jag upp den genom att liksom ... Sjunga ut orden lite snyggt.

Skönt att ha årets tråkigaste blogginlägg avklarat redan nu dock.

Godnatt

2 kommentarer:

  1. älskar er jonnie & rubens<3

    SvaraRadera
  2. för övrigt tyckte jag att detta var ett roligt inlägg :D

    SvaraRadera